De ANWB is als opdrachtgever inmiddels geen onbekende meer voor Handig Communicatie. Na het projectmanagement van de ANWB Outdoor & Kampeerdagen in 2014, nam Handig Communicatie in 2015 de salesondersteuning voor de ANWB Lentedagen op zich. Handig ontwikkelde factsheets voor de verschillende sectoren op de beurs, zoals Wandelen, Fietsen, Waterrecreatie en Outdoor. Gewapend met deze factsheets kon de verkoopafdeling nog beter potentiele exposanten benaderen. Voor een aantal grote exposanten die nog uitgebreider in de spotlight wilden staan, maakten we een aantal promotievoorstellen op maat.

Covers-ANWB

Over het nieuwe ANWB Buitenevenement: De ANWB Lentedagen.
Dé start van het buitenseizoen, 18 en 19 april 2015, recreatiegebied Bussloo

ANWB lanceerde een nieuw buitenevenement dat bol staat van kamperen, fietsen, actieve vakanties, wandelen en waterrecreatie. Alles wat buiten zijn zo geweldig maakt. Het vernieuwde evenement is ontstaan uit de wensen van ANWB-leden en deelnemers van de voormalige ANWB Outdoor & Kampeerdagen. Het was completer dan ooit.

Duizenden bezoekers reisden af naar Bussloo voor informatie, inspiratie en het kopen van producten en diensten bij deelnemers. Voor een gezellig dagje uit kregen ze alle ruimte. Het terrein bevatte zes thema’s: fietsen, kamperen, actieve vakanties, eropuit, wandelen en waterrecreatie. ANWB gaf elk thema een passende sfeer en speciale activiteiten.