Van 2 tot en met 5 februari nam Compano deel aan de vakbeurs VSK 2016 in Jaarbeurs Utrecht. Wij werkten voor de tweede keer samen.

De hoofddoelstellingen:

  • Presentatie van de nieuwe positionering Compano Online Software op VSK 2016
  • Leadgeneratie met VSK 2016 als fysiek middelpunt van alle acties, waarbij er smart doelstellingen werden geformuleerd
  • Presentatie op de VSK 2016 lean and mean

 

Uitvoering:

  • met behulp van 23plusone een strategie voor positionering ontwikkelen
  • een compleet beursplan dat zowel de uitwerking van het ontwerp voor de stand als de marketingcommunicatie voor, tijdens en na omvatte
  • promotie vond plaats zowel online, social media als free publicity
  • uitnodigingen met duidelijke call to action
  • 2 professional sales assistants en 2 promotieassistenten tijdens de beurs
  • tijdens de beurs kennissessie door Compano

Follow-up van leads gebeurde vrijwel direct na afronding van een gesprek. Dit is een sterke trigger om later de lead te converteren naar een aankoop!

Compano2

 

 

 

 

De stand van Compano Online Software: frisse (huis)kleuren, toegankelijk en gastvrij

Compano1

 

 

 

 

Actief uit op nieuwe leadsĀ 

Compano3

 

 

 

 

Het team van Compano Online Software