Kitchens

Een duidelijk en sterk merkverhaal trekt klanten aan. Met 23plusone workshops bouwen wij samen met u uw merkverhaal, missie en content pijlers. Hieronder lichten wij vier Kitchens voor u uit. Elke workshop wordt aangepast op basis van uw wensen. 

Brand Kitchen
Een interactieve workshop met het projectteam en stakeholders. Door middel van een business-branding game zal aan het einde van de sessie gezamenlijk de gewenste merkidentiteit zijn gedefinieerd. Samen bouwen we een Trinity: de emotionele kern van het merk. De Trinity beschrijft de gevoelens die het merk bij mensen wil raken en de pijlers die de Brand Story vertellen. Deze workshop duurt een half dagdeel.

Resultaat: Brand Trinity en Brand Story.

Purpose Kitchen
In deze interactieve workshop gaan we met elkaar op zoek naar de Why? van uw merk. Wat is het hogere doel dat uw merk biedt? Mensen komen niet in beweging door ‘wat’ u doet, maar ‘waarom’ u doet wat u doet. Samen bouwen we aan een merkmanifest, dat direct fungeert als handboek voor alle interne en externe activiteiten van uw merk. Deze workshop duurt een half dagdeel.

Resultaat: manifesto van uw merk.

Creative Kitchen
Het doel van deze workshop is te komen tot concrete ideeën met het projectteam voor de contentstrategie. Hoe gaan we de merkpijlers doorvertalen in de communicatie voor tijdens en na het event? Hierbij wordt ook gekeken naar branche-, markt- en algemene trends en ontwikkelingen. Deze workshop duurt een half dagdeel.

Resultaat: hoofdthema’s en outline voor de contentstrategie.

Journey Kitchen
Door in gesprek te gaan met uw klantgroepen gaan we samen bouwen aan op maat gemaakte klantreizen. Alleen door te weten wat uw klant denkt, kunt u hier op de juiste manier op inspelen.

Resultaat: klantinterviews en klantreizen.