Jouw bedrijf. Fit voor de toekomst.

Wij helpen bedrijven te groeien door betekenis in hun kern te brengen. Samen met interne en externe stakeholders bouwen we aan maatschappelijke waarde voor het merk. Door samen de standaard te bepalen op sociaal, economisch en ecologisch vlak kunnen we een bedrijf laten groeien. Zo ontstaat er een positieve aantrekkingskracht van buiten en een motiverende werkplek binnen.

Hoe pakken we dat aan?
In drie stappen:

Stap 1: Inzicht
We starten met het ontwikkelen van een duidelijke en aansprekende merkstrategie. Dat begint met het maken van een aantrekkelijk merkverhaal voor mensen binnen en buiten de organisatie. Hiervoor doen we diepte interviews en online onderzoek onder alle interne en externe stakeholders. Om tot het antwoord op de vraag te komen: Wat maakt jouw merk/bedrijf uniek en betekenisvol?
Om dit inzicht te krijgen gebruiken we 23plusone. Een wetenschappelijke methode gebaseerd op menselijke drijfveren.

Stap 2: Kompas
We richten ons kompas op het punt waar we naartoe willen groeien. Waar staan we in de markt? Waar liggen de kansen op sociaal, economisch en ecologisch vlak? Hiervoor gebruiken we het B Impact Assessment als werkmodel van B Corp. Naast het B Corp model brengen we de SDG’s in kaart die bij jouw bedrijf passen met de SDG Action Manager. Een management tool ontwikkeld door B Lab en UN Global Compact.

Stap 3: Route
In de laatste stap gaan we de uitkomst van het kompas uitwerken naar een routekaart. We maken een route voor het komende jaar en een voor de komende vijf jaar met alle stappen en acties duidelijk in kaart gebracht. Aan elke actie wordt een verantwoordelijk team gekoppeld. Wij kunnen hierin meewerken of elke drie maanden een vervolgbijeenkomst organiseren. Zo kunnen we jullie helpen met deze reis naar een betekenisvol merk. Waarbij ons motto is: eerst doen, dan delen met de buitenwereld.